BEZPŁATNA DOSTAWA WSZYSTKICH ZAMÓWIEŃ!
Zadzwoń do nas: +48 604 117 453

Zwroty i Reklamacje

Towar podlega zwrotowi/wymianie w terminie do 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zwracany lub wymieniany towar powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony oraz nie może nosić śladów użytkowania

I. Zwrot

W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy wypełnić formularz wymiany/zwrotu (pobierz), zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wysłać go na własny koszt wraz z  oryginałem paragonu i towarem na niżej podany adres:

JanoSport Janusz Hreczany

ul. Horyzontalna 27/30

59-220 LEGNICA

tel. 604 117 453

Prawo odstąpienia od umowy ma zastosowanie tylko do produktów, które są zwracane w tym samym stanie lub stanie, którego zmniejszona wartość nie przekracza drobnych wad, które wystąpiły podczas korzystania z produktów w sposób konieczny w celu ustalenia ich charakteru, właściwości i funkcjonowania.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu produktów wysłanych lub przekazywanych po terminie na zwrot lub produktów, które nie są w takim samym stanie, w którym zostały otrzymane. Nie dokonamy zwrotu pieniędzy, jeśli produkt nie spełnia powyższych wymagań.

Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru, oraz koszty dostawy. Zwrot należności za odesłany produkt nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania. Zwrot będzie dokonany używając tego samego sposobu płatności, który wybrał Konsument przy zapłacie za produkt, chyba że Konsument wyraźnie wyraził zgodę na inny sposób zwrotu środków, co nie generuje żadnych dodatkowych kosztów dla Konsumenta i wskazał numer konta w formularzu zwrotu/wymiany.

Zwrot należności  w przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej nastąpi na rachunek karty użytej do płatności.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

II. Wymiana

W celu dokonania wymiany towaru należy najpierw wypełnić formularz wymiany/zwrotu (pobierz)w którym wskazane zostaną produkty podlegające wymianie. Wypełniony formularz należy wysłać na adres e mail: sklep@janosport.pl po otrzymaniu przez sklep formularza wymiany/zwrotu.  Klient otrzyma od nas maila z potwierdzeniem dostępności towaru, (co oznacza wyrażenie akceptacji sklepu na wymianę towaru) po potwierdzeniu dostępności towaru wymieniany produkt należy wysłać na własny koszt wraz z oryginałem paragonu na niżej podany adres:

JanoSport Janusz Hreczany 

ul. Horyzontalna 27/30 

59-220 LEGNICA

tel. 604 117 453

Jeśli wymieniany produkt jest droższy od zakupionego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy. W tytule przelewu należy wpisać „wyrównanie do zamówienia nr…………”. W takiej sytuacji wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu. Gdy produkt jest tańszy od zamówionego poprzednio, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w formularzu wymiany/zwrotu.

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

III. Reklamacje

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru przesyłką pocztową ekonomiczną na adres sklepu:

JanoSport Janusz Hreczany 

ul. Horyzontalna 27/30 

59-220 LEGNICA

tel. 604 117 453

Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu wraz z wypełnionym formularzem reklamacji (pobierz),  sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów